Wat vervelend dat de raamdecoratie beschadigd is afgeleverd? Geen nood! Zorg ervoor dat je het pakket in ontvangst neemt en meld dit met een afbeelding(en) via e-mail. Wij zullen onmiddellijk op zoek gaan naar een oplossing die zowel voor ons als voor onze klanten het beste werkt.”
Bezorging
Ben je toevallig niet thuis als de bezorgers langskomen? Geen probleem, je krijgt dan een kaartje in de brievenbus met een mailadres waarmee je een afspraak kunt maken met de bezorger voor een nieuwe bezorgdatum.
In je winkelmandje worden de verzendkosten automatisch berekend deze bedragen €9,00 per order. Bij een bestelling boven de €500,- betalen wij de verzendkosten van de order. Heb je gekozen voor onze montageservice dan komen er uiteraard geen verzendkosten bij en zorgen wij dat onze monteur jouw raamdecoratie meeneemt.
“Wat vervelend dat u niet helemaal tevreden bent met uw raamdecoratie en wij willen dit graag voor u oplossen. We nemen graag contact met je op zodat we een passende oplossing kunnen vinden! Stuur ons een mailtje dan pakken wij het zo snel mogelijk op. “